جستجو

تحلیل تکنیکال سهم بیمه نوین

تحلیل تکنیکال سهم بیمه نوین

“نوین” در محدوده حمایتی/آیا مقاومت شکسته خواهد شد

تحلیل تکنیکال سهم بیمه نوین با نماد “نوین”
تاریخ: ۱۷/۰۹/۱۳۹۹
قیمت پایانی: ۸.۹۴۹

کانال بلندمدت صعودی سهم بیمه نوین از سال ۹۰ در تایم فریم روزانه در شکل زیر قابل مشاهده است. این کانال در فروردین ماه امسال شکسته شده و توانسته صعودی به اندازه عرض کانال داشته باشید.

 

ونوین

روند قیمت سهم بیمه نوین در تایم فریم روزانه پس از برخورد به خط روند یک ساله در اواخر آبان ماه، مورد حمایت قرار گرفته و به صعود ادامه داده است. چنانچه سهم مجدداً وارد فاز اصلاحی شود، محدوده ۷.۵۰۰ به عنوان بازه حمایتی در سهم قلمداد می‌شود و در ادامه باید منتظر عکس العمل سهم نسبت به این خط روند باشیم.

ونوین

نمودار حجم متوازن پس از طی یک روند تقریباً خنثی و نامطمئن، در یک روند صعودی قرار گرفته و از طرف دیگر، حجم معاملات سهم نیز، در سطح بالایی قرار داشته است.

 

ونوین

نتیجه
با توجه به روند قیمتی سهم و بررسی الگو‌های موجود و نیز مشاهده اندیکاتورها، باید منتظر حمایت در محدوده قیمتی موجود باشیم. چنانچه روند سهم بتواند مقاومت قیمتی ۹.۲۸۵ را بشکند، می‌توان به ادامه صعود در سهم امیدوار بود. اگر این مهم حاصل نشود، احتمال نزول تا محدوده قیمتی ۷.۵۶۸ را خواهیم داشت. از طرف دیگر در صورت ریزش، همین محدوده قیمتی (۷.۵۰۰) در خط روند صعودی سهم بیمه نوین به عنوان محدوده حمایتی در سهم قلمداد خواهد شد. همچنین با در نظر گرفتن الگوی هارمونیک در روند بازار سهم، با توجه به رشدی که در این سهم اتفاق افتاده، احتمال اصلاح قیمتی وجود داشته و این میزان را می‌توان تا محدوده ۷.۱۱۱ ارزیابی کرد. البته با توجه به موقعیت ابر ایچیموکو، برآیند کلی سهم را می‌توان صعودی در نظر داشت که در ادامه فاز اصلاحی را تجربه خواهد کرد.
کاری از شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان “آیکو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *