جستجو

آغاز پذیره نویسی «صندوق جسورانه دیتا»

پذیره نویسی صندوق جسورانه دیتا

پذیره‌نویسی واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه دیتا» از روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ به مدت ۵ روز کاری آغاز می‌شود. علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توانند واحدهای صندوق را از طریق کلیه کارگزاری‌های عضو فرا بورس ایران خریداری نمایند.

صندوق جسورانه فناوری تکاملی قابل معامله (ETF) در بازار سرمایه است و با نماد «دیتا» به بازار معرفی می‌شود. سرمایه صندوق ۷۵۰ میلیارد ریال است که مشتمل بر ۷۵۰،۰۰۰ واحد و با قیمت پایه ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال عرضه می‌شود.

 

اطلاعات این صندوق به شرح ذیل است؛

  • متولی صندوق دیتا:     شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی
  • حسابرس:                  موسسه حسابرسی رازدار
  • مدیر صندوق:              مشاور سرمایه‌گذاری ارزش‌ پرداز آریان

نکته: سرمایه‌گذاری بر روی واحدهای این صندوق کارمزد معاملاتی ندارد و شامل معافیت مالیاتی نیز می‌شود.

جهت دریافت اطلاعیه پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری‌های تکاملی که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ در سایت فرابورس ایران منتشر شده است کلیک کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر بابت شرایط پذیره نویسی می توانید با شماره های ۸۸۲۳۱۴۰۰، ۸۸۲۳۱۴۰۱، ۸۸۲۳۱۴۰۲ و ۸۸۲۳۱۴۰۳ (داخلی ۲۰۴) و یا شماره ۰۹۰۵۱۵۲۳۵۹۶ با آقای هاشمی کیا تماس حاصل فرمایید.

پذیره نویسی صندوق جسورانه دیتا

صندوق جسورانه چیست؟

گروه مالی پاسارگاد پس از کسب موفقیت‌های ارزنده در حوزه بانکداری، سرمایه‌گذاری، بیمه و … اقدام به تاسیس صندوق جسورانه فناوری تکاملی کرده است. این صندوق به‌صورت تخصصی بر روی استارتاپ‌های حوزه فین‌تک سرمایه‌گذاری می‌کند.

«صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه دیتا» با هدف سرمایه‌گذاری در کسب‌و‌کارهای نوپا در حوزه هوش مصنوعی، بلاک‌چین، فناوری‌های مالی، اینترنت اشیاء، تجارت الکترونیک و علم داده تشکیل شده است.

صندوق‌های جسورانه در واقع نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که در اکوسیستم استارتاپی فعالیت می‌کنند. این صندوق‌ها با بررسی شرکت‌های استارتاپی مختلف روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند و در صورت رشد این استارتاپ‌ها، سود خوبی عاید سرمایه‌گذاران می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با صندوق‌های جسورانه کلیک کنید.

 

خبر تکمیلی: پذیره نویسی صندوق جسورانه دیتا به پایان رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *