جستجو

کشف قیمت ۱۸۳۳۰ ریالی هر سهم بیمه تجارت نو در بازار جدید

شرکت بیمه تجارت نو در نماد «بنو» پس از ارتقا از تابلو زرد بازار پایه به بازار دوم فرابورس ایران، امروز در جریان گشایش نماد با قیمت هر سهم ۱۸۳۳۰ ریال، معاملات خود را در بازار اصلی فرابورس آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، «بنو» نخستین نماد معاملاتی است که از ابتدای امسال در بازار فرابورس به روش گشایش نماد عرضه می‌شود و بدین ترتیب امروز سوم شهریورماه ۹۹ دوازدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران (به روش گشایش نماد) رقم خورد در حالی که سایر عرضههای اولیه سال جاری به روش ثبت سفارش انجام شده است.

شرکت بیمه تجارت نو که در گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» و زیرگروه «فعالیت‌های مالی و اجرایی» قرار دارد در جریان گشایش نماد، میزبان جابه‌جایی ۱۱ میلیون و ۱۷۹ هزار سهم به ارزش معاملاتی بیش از ۲۰۴ میلیارد ریال بود که سهامداران حقیقی، مشارکت حدود ۳۳ درصدی و سهامداران حقوقی مشارکت ۶۷ درصدی در سمت خرید سهام «بنو» داشتند.

از سوی دیگر با آغاز معاملات سهام بنو در بازار دوم فرابورس، دامنه نوسان قیمت روزانه این سهم از ۳ درصد (مربوط به تابلو زرد بازار پایه) به ۵ درصد تغییر یافت.

گفتنی است شرکت بیمه تجارت نو پس از احراز تمامی شرایط لازم برای پذیرش از ۱۶ تیرماه سال جاری به عنوان دویست و هجدهمین نماد معاملاتی (یکصد و سی‌امین مین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

طبق امیدنامه شرکت بنو، آخرین سرمایه ثبت‌شده این شرکت که در اوایل سال ۹۵ تاسیس شده و در زمینه انجام عملیات بیمهای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکائی، سرمایه‌گذاری و … فعالیت می‌کند، یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

یک پاسخ

  1. انصاف شرافت آور است. لیکن سازمان بورس در سهم بنو و بسیاری از سهام ها انصاف را ملاک ارزیابی قرار نداد. زیرا هستی مردم را با دروغ از چنگشان بیرون کشیدن. بنو اگر ارزش مذکور را داشت چرا به قیمت ۲۸۰۰ ریال سقوط کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *